فرشته کوچولوی ما زمینی شد

نظرات (9)

♥مرجان مامان آران و باران♥
18 اردیبهشت 93 17:46
سلام عزیزم ممنون که سر زدی من لینکتون کردم
مامان هستی
18 اردیبهشت 93 23:43
وای عزیزم مرواریدای توی دهنشوببین مبارک باشه خوشگلم من عاشق اون موهای خوشگلشم یعنی موهای دخترمنم بلندمیشه
مامان افسانه
19 اردیبهشت 93 17:01
چه پسر ماهی داری شما فداش بشم با اون چشمای نازش دندونات مبارک باشه اقا موش موشک صورتت مثل ماه می مونه ادم دلش می خواد فقط بوست کنه عزیزم از دخمل من 4 روز بزرگتری عزیزم پس همین روزا دندونای ناز منم در میاد فدای همه نی نی ها جیــــــــــــــــــــــــــــــگر خاله
مامان افسانه
21 اردیبهشت 93 11:10
مبارک باشه پسملی گل گلاب دندونات خوش قدم باشن چرخش برات بچرخه همش چیزای خوشمزه بخوری عزیییییییرم می بوسمت خاله راستی روز بابای مهربونت مبارک والبته روز شما هم مبارک دیگه ماشاالله مردی شدی نفسی
کآترین مامان ِ پاستیــل کوچـولـو
22 اردیبهشت 93 21:45
سلام عزیزم چه گل پسر ناازی داری هزار ماشالله چقدر خوب که ماساژ میدی ..من توصیه می کنم حتما از روغن بچه استفاده کنی نوعش مهم نیست منم لینک می کنم
مامان رادینی
26 اردیبهشت 93 18:34
ای جانم عزیزم مبارک باشه قربونت برم خیلی زود دراواردی ایشالا همش باهاش چیزای خوشمزه بخوری
مامان افسانه
28 اردیبهشت 93 17:08
مامان برسام جون تند تند عکس بزار خوووووو
خاله زهرا و ماماني
1 تیر 93 16:56
سلام. ماشاالله به اين پسر ناز. خدا براتون ببخشه. هر روز براش اسفند بريز
مامانی رادین
30 شهریور 93 23:40
پسرمون که دیگه مرد شده سبیلاش درومده